Jump to content
Corsa-C.ro
  1. Bine ați venit pe Corsa-C.ro

    1. 1
      post
  2. Ajutor și sfaturi

    1. 427
      posts
    2. 168
      posts
  3. Modificări aduse mașinilor noastre

    1. 257
      posts
    2. 24
      posts
    3. 9
      posts
    4. 51
      posts
    5. 98
      posts
    6. 68
      posts
  4. General

    1. 4
      posts
    2. 70
      posts
  5. Despre una, despre alta

    1. 43
      posts
    2. 3
      posts
  6. Bazar

    1. 3
      posts
    2. 26
      posts
      • No posts here yet
      • No posts here yet
  • Topics

  • Posts

    • Am montat o cameră de mers înapoi,  luată de pe ali, 16.5 euro. Am legat-o la o interfață video CID, făcută în România și bineînțeles, semnalul video băgat în CID. Am început să lucrez pe la 14:00 și am terminat pe la 22:15. Se vede acceptabil seara, telefonul nu reușește să prindă bine imaginea. Eu sunt foarte mulțumit de cum lucrează. Camera este montată pe un suport de la iluminare număr spate. Este foarte bine integrată și discretă.
    • Am modulul ăla de ceva vreme, nu am știut că are căutare. 😀 Să-mi zici când l-ai primit și să vedem unde se leagă firele, mi se pare că schema lor nu e cea bună.
    • Salut! De ai stii de cand sunt in cautare de asa ceva... Am un prieten in DE si o sa il rog sa mi-l comande si mie. Mii de multumiri pt link!😀
    • 153.000 km, ecu motor are eroare P1600. Si inca una de senzor nivel combustibil. Pompa de benzina functioneaza pana cand scoti cheia din contact. Motorul porneste la spray frane dar nu cu benzina din rezervor. Comanda clapetei de acceleratie, din mdi2 nu face nimic. Ecu simtec 71.1, foarte rezistent acest model. Am incercat sps soft nou, programat variant config, canbus config, nimic, la fel totul. Am pus alt ecu. Totul a revenit la normal, dar n-am vrut sa-i dau cheie pana nu am scos o bujie. Ei bine, masina avea bujiile originale din fabrica, din 2006, deci 14 ani vechime. Sa va zic ceva de cum arata filtrul de benzina? Am avut dreptate, bujiile au facut ca tensiunea din primar sa fie prea mult pentru ecu. L-a zapacit de tot pentru totdeauna. Alte bujii, a pornit la sfert. Z18XE cu easytronic pe Meriva A, eu combinatie din asta n-am mai vazut. 🙂 O sa pun mai tarziu o poza cu o bujie.
    • M-a chemat un tip să mă uit la mașina asta, a stat 2 ani într-o parcare. Motorul se oprea aleatoriu, cald rece nu conta. Deja schimbat, senzor arbore cotit, baterie nouă și acum se pregăteau de schimbat CIM. Eroare: B3601-04 Key capture relay circuit malfunction Mi-am dat seama imediat că nu asta e problema mașinii. Am ajuns acolo și întradevăr, bobina care este montată în CIM, pentru mașinile cu cutie automată, lipsea. Probabil cineva a schimbat CIM-ul înainte și a uitat să mute bobina. Oricum, irelevant pentru problema mașinii. Diagnoza: am pornit motorul, a ajuns apa la 64 de grade C, s-a oprit. În același timp, mdi2 a pierdut comunicarea cu ECU, apoi a revenit foarte rapid. Când dădeam la cheie, becul motor clipea aleatoriu, electromotorul ba cupla, ba nu cupla, total aleatoriu. Ce să fie, ce să fie? Am pus osciloscopul pe ieșirea din CIM, către ECU, alimentare cu +12V când e contactul pus. Și încă un canal pe același fir, dar la ECU. Se vede clar în poză când se oprește motorul, dar clar nu din cauza CIM. Pasul următor, să verific daca ECU pierde alimentarea permanentă de plus și / sau masă. Canalul albastru pe corpul ECU, canalul roșu pe firul de plus permanent la ECU. Nici o problemă. Apoi am observat la clapetă tot felul de zgomote, ca și când ecu încerca recalibrarea. Am scos mufa, pornit motor, ei bine, motorul nu s-a mai oprit. Deci două opțiuni, ori clapeta asta face pe nebuna, ori ecu e defect. Am verificat clapeta, se mișca ok cu mâna. Hai să vedem ce curent trage când e activată de ECU. Cam ciudat semnalul, dar 6A nu e mult. Pot să zic că are ceva clapeta, nu prea .... Hai să ne uităm și la tensiune, trebuie să avem un semnal PWM. Nimic anormal aici. Dar acum? Mi se pare mie, sau IGBT-ul de pe linia roșie nu se închide? Bănui că în momentul ăla, se face scurt în ecu, tensiunea cade iar ECU își dă un reboot. Greu de zis, am ales să condamn ecu ca fiind defect. Asta a fost ieri. Azi am fost să programez alt ecu și da, am făcut diagnoza corectă, cu ecu nou, nici o problemă. Încă o mașină înapoi pe drum...
×
×
  • Create New...