Jump to content
Corsa-C.ro

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Earlier
  3. Why bother with Meriva A schematics, when corsa c is just fine? I don’t know what to tell you about traps, just make the wiring as in the schematics and will be fine. I can’t possible explain everything in a forum about tech2 programming steps. Don’t have the space and time to do it. Cid code index depends on a number of factors, car specific, which I can’t possible know them. But since you have tis2000, all data is there!
  4. Hi Liviu, I have a Corsa C Z12XEP (2006/06). It came from factory with base equipment, but step by step I upgraded it (electric side rearview mirror, auto dimm middle rearview mirror, ECC, seat heating, silver savety belts, silver tacho frame and door openers) Next upgrade: DVD90+CID+UHP4+rearview camera with PepaS.cz VCU modul. I have all of the parts and TIS2000. I would like to ask some support/help/information from you. - May I use the Meriva A wiring schematic? - Do you know any 'trap' about wiring upgrade? - How can I set up the full system with Tech2? (I have a friend who is a Tech2 expert, but he never did similar project earlier) - What is the correct code index (and audio index) for Corsa (to measure the correct consumption and range)? Thanks all of your answers László
  5. La cineva care are scule sa scoata codul din ecu sau la un dealer opel.
  6. Salut am si eu aceeasi problema cu F in bord,ma poti ajuta?
  7. sa incerc sa fac o calibrare noua la CIM imi propuneti? Problema e ca nu stiu codul de siguranta al masini ,am cum sa il aflu inaite sa ma apuc de recalibrare ?
  8. Problema Easytronic-ului sa rezolvat prin reparare schimbat carbuni si suport dar ca baieti nu stiau cum sa calibreze piesa ...intrUn final am dat de cnv priceput care a reusit calibrarea cu MDI.
  9. Daca problema s-a rezolvat, care a fost rezolvarea? Altfel cream posturi fara o concluzie clara, cautam pe google si dam de posturi care nu ajuta! Ori dvs sunteti genul care cere ajutor, are nevoie de informatii si apoi isi vede de drum fara sa ofere nimic inapoi?
  10. Se repara daca e din CIM.... Pentru inceput se face cu Tech2 sau MDI o calibrare senzor unghi volan
  11. Salut,problema cu easytronicul sa rezolvat...acu ma lasat CIM sta Esp si Volanul cu ! Aprins se poate repara? Sau se schimba ?
  12. Acest pas din video se face dupa testul la ambreaj? Sau se incepe direct cu acesta? Si inca o chestia mecanicul zicea Learn se face in momentul cand ai pus cutie nou dar cum eu nu am cutie nou el incepea prima data cu testul ambreaj si dupa ai dadea touchpoint adaptation.
  13. Ok ,o sa ma duc maine iar la service si o sa ai spun mecanicu-lui sper sa stie la ce te referi..ca idee azi de la ora 9 dimi pana la 5 dup-amiaza am stat acolo cu el.Ms
  14. Porneste-o in ``fals`` din releu....cand cere pornire pentru a face sincroanele
  15. Sa incercat de f.multe ori invatarea cutii dar la un momendat spre sf.testului cere pornire si atunci nu te mai lasa sa o pornesti si intra iar F Cum gasesc pe youtube postarea ta?
  16. Eu cand aerisesc easytronic, imi ia cam juma de ora. Prima data trag pe la niplu cu o pompa de tras ulei din motor. Apoi las un furtunas de plastic bagat putin intr-o sticla cu lichid de frana, astfel incat sa nu traga aer si mai fac doua aerisiri. In acelasi timp am grija ca de altceva sa am borcanasul plin. N-am dat gres la aerisire niciodata. La P1735 nu mai ai treaba cu pompa ci trebuie invatata cutia logic nu??? Am video pe youtube cine vrea sa vada mura in gura.
  17. Intrebare: Este musai aerisit abreajuk cu 2 bari ?mecanicul a facut aerisirea cu testa-rul langa motor si in timp a desfacut conducta mica de jos de langa actuator si a imceput sa curga lichidul de frana care avea aer pe instalatie ,sa inchis piulita repede dupa cateva repetari si sa completat inapoi pana la nivel cu lichid dot 4 ,dar precizez ca nu sa suflat cu presiune sau altceva in vas...arata ca si cum ar fi blocata in viteza a4a.
  18. Salutare,am revenit cu problema care nu sa rezolvat ,toate bune si frumoase sa montat actuatorul pe masina ,dar masina porneste si in apare pe tester eroarea p1735 si ca nu cutia calibrata. In urma multor incercari de programare aerisire a ambreajului nu reusit nimic, masina porneste dar nu apare nimic in bord nicio Litera. Va rog ajutati-ma cu un sfat. Testare Tech 2
  19. Intr-un final piesa a fost refacuta vedem luni cand se va monta pe masina si se va schimba lichidul de frana si aerisit ambreajul si calibrare .
  20. E cam jale ce e acolo. Catalin te rezolva mult mai bine. Colectorul trebuie si el curatat, dar nu cred ca mai face cineva inapoi suportul de la carbuni.
  21. As dorii si eu sa trec pe Manuala ca imi place masina dar trebuie cineva priceput, si sincer m-am saturat de asa zisi mecanici care se dau ca stiu si mai rau te incurca sau strica de fel cum am patit cu cei de la Viocar Opel din Bucuresti. In urma interv.lor pe actuator incercand sa imi schimbe carbunii...si plecand cu piesa in punga de la ei catre alt baiat ca ei nu au stiut sa o faca sa descoperit: Arc de pix pus ,carbuni super prosti,lipituri cu picatura, suport carbuni rupti .Ce sa mai zic ...Sper ca tipul sa ma rezolve cu problema mea. Cred ca era mai usor daca imi spuneau de la inceput ca nu prea se pricep sau ca nu se baga si era mai simplu...si eu urascc sa lucrez dupa altii.
  22. Salut Marius eu aveam cam aceleași probleme cu vectra mea la semafor pleca cu întârziere schimbarea de trepte se faceau cam dur si am hotărât să o trec pe cutie manuala si am si reusit din prima iti trebuie cutie,timonerie,pedalier si am optat pentru schimbarea instalației de la motor decat cu modificarea instalatiei mele si mai trebuie umblat cu opcom pentru selectarea cutiei pe manuala altfel nu porneste , am aproape 3000 de km de la modificare si nu am întâmpinat probleme bafta
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...