Jump to content
Corsa-C.ro

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. liviu2004

    Tutorial: Repair OP-COM

    Programul pentru procesorul fake se gaseste numai in china. Si in procesoarele inca ok, este protejat la citire, deci nimeni nu il are in europa. Opcomul tau e bun de gunoi.
  3. Anonymusz

    Tutorial: Repair OP-COM

    Buna dimineata . Am cumparat un Opcom V1.99 chinezesc si iam dat un flash pe 1.39 . Am incercat sa dau diagnoza . Am dat anul masini ,tipul masini si la instrumente ca sa incerc codarea si am ramas blocat ca versiunea 1.39 nu e bun trebuie sa pun 1.45. lam pus pe 1.45 . Dupa citeva ore de citit in forume am vazut ca 1.39 nu merge numai cu opcom 2010 si eu am incercat cu 2014. Am incercat sa pun 1.39 inapoi dar numai merge . Dupa citeva rinduri de citit am vazut ca cu flash am stricat interfata. Ma poate ajuta cineve cum pot sal repar ?
  4. Earlier
  5. Rinor

    Tutorial: Repair OP-COM

    That's really not nice. Because it has become very very confusing this opcom thing :S :S But I guess that's the price we pay when we go cheap
  6. liviu2004

    Tutorial: Repair OP-COM

    Indeed, looking to various websites, I find it very difficult to get an genuine PIC opcom. I wouldn’t be surprised if microchip stopped their deliveries in china, otherwise how can be explained? Or maybe just the can transceiver is rubbish, I believe was another chip on the pcb for that.
  7. Rinor

    Tutorial: Repair OP-COM

    Yes that could be the mistake! But unfortunately that was the software provided in a CD by the seller :S
  8. liviu2004

    Tutorial: Repair OP-COM

    It must be said again, that using ocflash and a-like with fake PIC, makes them unusable. There is no guarantee that your 1.59 is the same tool had as 1.59. Your mistake was to use software which needed activation.
  9. Rinor

    Tutorial: Repair OP-COM

    It came with FW 1.59. I tried to flash with ocflash but no success it does nothing! It is still v1.59. Vaux com will test the interface and recognize it as V 1.59 but when I try to read cores form ECU it won't communicate with ECU!
  10. liviu2004

    Tutorial: Repair OP-COM

    With what firmware version has the opcom been delivered? Unfortunate, your PIC is fake. Not that means this is the sole reason, but changing the firmware, means opcom to garbage bin.
  11. Rinor

    Tutorial: Repair OP-COM

    UPDATE** To use it I downloaded VAUX-COM 120309a+131223d+Ocflash_FW1.59! But opcom won't communicate with car's ECU (Vectra C). Even thought if I test the interface it will recognize it as FW v1.59! Attached please find pictures of: *Message when I try to read fault codes from car (while engine is running) *Device info from OPComFUT *Board and chip pictures
  12. Rinor

    Tutorial: Repair OP-COM

    Hi, It's me again! Now I got another op-com clone from china (aliexpress). I installed the software VAUX-COM_120309a+131223d provided in a CD shipped with opcom! Then I went to test it on the car but when I try to connect to the car, vaux-com would say: " you need to activate VAUX-COM before you can use it on a car for the first time." Can you help me with this issue please? Because I don't know if this is adequate software or if it will brick my device!
  13. Adevărat mica e lumea, i-am trimis un mesaj pe clubopel cu seria de șasiu a zis că se rezolvă cu Tech2 nu a zis nimic de tras fire, eu oricum nu mă bag sunt șanse mari să bulesc ceva , am găsit un tis2000 dar după ce am căscat gura la el vreo oră am zis sa las pe cineva care știe ce face,chiar dacă trag firele n-am cu ce sa fac programarea. Probabil o sa ajung in Galați peste vreo lună.
  14. Nu sunt singurul din Gl care stie sa traga 2 fire. Cum ziceam, e o lume mica, catastefan e pe acolo. Are tech2, are scheme, nu stiu daca are fire si chef sa faca bucati cutia BCM.
  15. Olanda? Am văzut la profil NL, și mașina mea tot de pe acolo ii.Pai când am puțin timp liber mă apuc sa caut firele sa vad ce găsesc pe acolo, ciudat adică au tras fire de la stâlp la display, dar până la stâlp sau decis să facă economie adică vreo 2 m de cablu. Complicată treabă speram sa fi mai aproape, trebuie neapărat să găsesc un tis funcțional. O seară bună.
  16. Nuu, nu de mine zic, desi de loc sunt tot din Galati, dar acum la 2300 km departare.
  17. Pai, de unde ești? poate mai faci o Meriva Un Nr. de telefon daca se poate ca sa nu mai lungim postul inutil ...
  18. Da, de unde trebuie sa ajunga pana la stalp, nu sunt. De la stalp la mufa gid, sunt toate. Probabil iti lipseste unu doua. baiat din GL, lumea e mica sa stii .... pierzi vremea cu tech2, daca nu ai firele trase mai intai. Drum de pomana si benzina arsa. Cum ziceam, am mai facut o meriva din asta, tot asa, nu mergea BC, deci stiu ce vorbesc.
  19. Scuze, cred că n-am înțeles bine, deci firele sunt trase de la stâlp până la mufă nu și de unde ar trebui să ajungă până la stâlp? Am descărcat niște versiuni de tis2000, dar nu m-au ajutat cu nimic, este pentru alte mărci GM. O sa mai caut, probabil lucrurile ar fi mai simple cu un Tech2, am găsit un băiat la Galați dispus să mă ajute, rămâne să și ajung acolo. Mulțumesc de ajutor n-am vrut sa par insistent
  20. Iti raspund cand pot. Ai in mufa tot ce iti trebuie. Ramane cum am stabilit, iti lipsesc fire mai departe de mufa X5 si posibil X1. Ai zis ca ai TIS2000, le vezi si tu acolo.
  21. Era o schema pe prima pagina si am facut eu comparatie da cred ca bateam campii, atasez niste poze sper ca se vede. Multumesc
  22. Cum adica 1 dreapta jos adica ce e jos pentru tine, ca mufa aia o pot tine in toate directiile. Pinii aia sunt numerotati in mufa, ma gandeam ca scoti capacul. Da fa o poza, ca nu e asa dificil cred. Din experienta mea la Meriva A, firele se opresc la stalpul din stanga fata, si pentru functionare completa trebuie sa se mai duca si prin alte parti.
  23. O sa fac si poza si le voi atasa, dar pot sa iti zic ce pini am lipsa din GID, dupa pozitie imi lipsesc 8,9,14,17,18,21,24,25,28,31,32., unde 1 este dreapta jos si 32 este stanga sus. Sa inteleg ca ar fi trase firele dar se opresc in stalpul din stanga fata?
  24. Fa poze la mufa ecran, astfel incat sa vad ambele parti, ce fire sunt trase si la ce pozitie. Apoi iti zic eu ce si cum, nu mai pierde vremea de pomana. Din experienta mea la Meriva A, ai fire trase pana la mufele de la stalp jos stanga fata, la piciorul tau stang.
  25. Salutare, ma bag si eu ca musca in lapte, dar s-a terminat meseria la o problema pe care o am si nu gasesc rezolvare. Am o meriva A z17dth, masina care are platforma comuna cu corsa C, cred ca si cu tigra B. Masina a venit cu TID din fabrica. Am gasit din intamplare prin dezmembrari un GID tot de o Meriva aceeasi motorizare singura diferenta pe care am vazut-o era : cd30 mp3 si incalziarea in scaune, eu am cd30 normal si fara incalzire. Impreuna cu un amic electronist am reusit sa le imperechem, totul functioneaza inclusiv comenzile de pe volan, dar nu merge functia de BC. Valoarea de la range in loc sa scada creste si se opreste la 1500, la consumul instant nu am nimic se modifica doar din L pe ora in km cand se misca masina, iar pe BC se modifica niste chestii pe acolo dar nu au nici o legatura cu realitatea. Acum nu stiu trebuiesc trase niste fire de la ECU sau e o problema de codeindex, in opcom nu am prea multe variante de programare doar doua si sunt cam la fel nu schimba cu nimic. Eu am mufa cu 32 de pini si sunt populati 21, am vorbit cu ce-l care a dezmembrat masina si l-am pus sa numere pinii din mufa originala iar el avea 23 de pini. Multumesc
  26. liviu2004

    Tutorial: Repair OP-COM

    Above. On the left, I see C22, D5 next to the processor, which are a sign for fake MCU.
  1. Load more activity
×