Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Earlier
  4. Imposibil, am verificat sute. Ce vin e?
  5. Teoretic ar merge dar fa asa: vezi ce versiune de soft ai in ECU tau, mergi apoi la tis2web si bagi serie de sasiu de la cealalta masina, vezi ce versiune de soft este ultima. Daca se potrivesc, esti ok.
  6. Un ecu easytronic de zafira 18xer va merge de pe o astra h 18xer sau au softuri diferite ?
  7. Cred ca are nevoie de timonerie, schimbator, pedalier si pompa de ambreiaj ? Apoi facute legaturile ca in tutorialul acesta. Mai lipseste ceva? Si eu ma gandesc sa fac conversia.
  8. Depinde de ce corsa c vorbim, dar in principiu e la fel. Firele can la fel, alb si verde.
  9. Pasii de urmat pentru conversia la manuala (meriva a ) sunt identici cu corsa c ? Inclusiv culorile firelor de la instalatiile electrice ?
  10. Doar pe o alta masina identica.
  11. Ecu motor cum il pot verifica amanuntit ?
  12. La MTA da comanda MTA, cand nu are erori. Actuatorul se verifica in circuit si cu manometru pe iesire, si vazut daca face presiunea corecta. Nu ma intreba care este, ca nu stiu.
  13. Ai dreptate, dar MTA-ului cine ii da comanda ? Ecu motor ? Nu cred ca e dus chiar ecu. E bine ca am rezolvat problema cu pornirea. De asemenea, cred ca si cutia mecanic e putin defecta, imi moare motorul in R imstant, chiar si pe A uneori. E aerisit bine. Actuatorul cum sa-l verific ca l-am trimis la verificare la centru specializat de asa ceva si au zis ca e in regula.
  14. Masa releului, din memorie, trece prin MTA si numai cand MTA e ok, atunci da la masa releului. E protectie. Probabil ai trecut peste.
  15. Am montat alt BCM, au mai disparut din erori, dar nu s-a rezolvat. Am aflat ca nu are masă la releul electromotorului. Are cineva o schema cu toate masele importante a masinii? Se pare ca de aceea nu comunicau modulele intre ele. Totusi am si eroare de mta, p1700, dar masina porneste, dar cand bag R moare motorul. E aerisit recent.
  16. Am montat alt BCM, au mai disparut din erori, dar nu pot programa variant coding. Am sa incerc cu un 1.39 sau pot afla altfel valorile ca nu am salvat initial fisierul. Nu stiu toate configuratiile masinii. Cred ca daca rezolv programarea bcmului masina va pornii.
  17. Am pus mufele la MTA la loc si a ramas la fel, liniuta in bord, si Ecu nu comunica cu MTA present :(.
  18. BCM e problema atunci, e cam evident ca o iau si ceasurile razna cand accelerez(pica turometru), se aprinde bateria in bord
  19. Nu cred ca are a face una cu alta. Tu nu ai probleme in mta, asta daca testele s-au facut cum am zis. Sincer, e foarte dificil sa explic ce trebuie facut, nu pot sa bag in 3 linii mii de ore de citit, invatat, vizualizat, etc.
  20. Off-topic: Daca schimb microprocesorul essytronicului de pe o z16xer pe z16xe al meu, voi avea erori si nu v-a pornii sau sunt la fel integratele? Stiu ca e fake 1.99, dar real cat o fi ? Ma pot risca cu un soft de 1.45 sau imi va arde placa ? Nu ma refer la downgrade pe banc, pur si simplu sa descarc alt programel.
  21. Ziceam sa verifici integritatea cablajului can, de la mufa ecu catre bcm, bineinteles, cu toate modulele conectate, mai putin ecu. v1.99 opcom e fake, chiar daca scrie v5 pe placa.
  22. Pun o liță pe pinii acestia ? De la mufa BCM ca sa-i fac bypass si sa vad ce erori mai am ? Sper ca am inteles bine. ""verificare rezistente can si alimentari bcm plus si masa."" Nu prea inteleg afirmatia, scot mufa ECU motor pentru a masura o rezistenta fixa intre 2 pini pentru a vedea daca e defect BCM ? Nu-mi dau seama care sunt pinii.
  23. Si de la BCM defect sa mi se opreasca masina in mers, ca pana la urma asta a fost singura problema, ce au facut in service numai ei stiu, nu aveam atatea anomalii, am verificat astazi toate sigurantele si sunt in regulă. Cand apas frana se aude un motoras acolo lucrand.
  24. Ok, aia cu liniutele e clar, asa face fara mta. tot ai o problema pe can. Se mai intampla asta cand bcm booteaza mai ales cand are probleme de alimentare. Si cand booteaza, baga mesaje pe can de-l zapaceste. Jur ca eram gata cu diagnoza la masina asta in maxim o ora. Un osciloscop pe can sa confirme semnale aiurea, verificare rezistente can si alimentari bcm plus si masa. alea cu baterie, etc e normal, toata informatia vine pe can. Pune mta la loc ca nu are nimic. Scoate mufa ecu, pune ohmetru pe pinii de la can. Foloseste bolduri si clestisori la aparatul de masura. Trebuie sa ai 120 ohm, rezistenta care este in bcm. Freaca cablajul si vezi daca valoarea ramane constanta. Apoi mai vb.
  25. Acum nu mai pot accesa MTA, apare doar o liniuta intermitenta pe afisajul instrumentului. Masina nu mai pornește. Singurele module cu erori le incarc sub forma de atasament. Mai am pe instrumente, le-am citit cu delphi ca opcomul nu vrea, nefind versiunea 1.45. ( coolant temperature faulty signal si MTA signal area/ performance problem) Pe vremea cand pornea imi ramanea aprins martorul de baterie desii alternatorul incarca corect, bateria este in parametrii. Apoi pe BCM am observat ca coolant temperature arata -40, pe engine arata ok 16 grade cat au fost astazi fara s-o pornesc. Alta faza, cand acceleram la ralantii, cadea turometrul si vitezometrul si disparea martorul de baterie, dupa care lasam acceleratia reapareau si-si reveneau si ceasurile. Inchiderea centralizata merge cand si cand, de cele mai multe ori nu merge.
  26. Si dispar erorile de CAN intre ECU si BCM? Raman doar cele de CAN cu MTA? Atunci se stie, ai belea in MTA. Nici nu-ti recomand sa mergi fara MTA in circuit, de fapt nici nu se poate.
  27. Daca fac bypass la MTA porneste masina, dar nu pot merge cu ea, ca tre sa tin acolo in mufa o liță
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...