Jump to content
Corsa-C.ro

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Earlier
  4. Ok ramane asa,ei in legatura cu sutele de erori ce le aveam eu acolo,si relantiul prost,se pare ca rezolvareaa fost cu garnitura de la epurator.schimbata sau pt cine doreste sa schimbe epurator-ulsonda 2 a fost defecta am schimbat-o deci totul perfect.Multumesc frumos!Stima
  5. Da,am dezactivat de acolo cutia,dar tot este eroareala tip transmisie am pus acum MT(raport mare)si a disparut.dar e ok asa?stima
  6. Ceasul din bord este numai pentru Corsa C si apare in locul km partial. P0705, daca citesti cu atentie mai sus, te-am intrebat: Ai programat ceasurile sa fie pentru cutie manuala? Canbus si variant config?
  7. Imi cer scuze ca nu mai inteles,dar mai sus am specificat ca schimb garnitura din epurator!!!si am de asteptat 3 zilea,adica astazi a fost ziua cand mi-a venit garnitura Ai nu,nu sunt genul care rezolva problemele fara sa spuna cum!ba din contra ma bucur daca pot ajuta alti colegi,si sa fiu ajutat daca nu stiu
  8. Esti genul care rezolva problemele si nu specifica cum? Daca da, cred ca incheiem repede discutiile pe aici.
  9. Liviu2004,rezolvatsta perfect la relanti,acum ma apuc sa schimb cutia ca a mea are un defect,si voiam sa te intreb de chestia cu ceasul in bord din soft,ce cum este?unde este acolo unde a fost cutia sau?si inca ceva eu mai am eroarea in ceasuri cu p0705-71 ai vreo rezolvare si pentru asta?stima
  10. Te cred,nu vreau sa imi imaginezdar sa fac o data asta ca disper cu relantiul asta,spre sa am o rezolvaresi dupa acea sa vedem mai departe...ori cum nu prea ma face sa inteleg dc 100 de erori acolo?!(opel)dar pe alta parte ma gandesc ca si epuratorul defect ulei "prajit"pe la supape bagat te miri pe unde,presiune in motor...poate se mai schimba ceva dupa asta
  11. Zgura inseamna ulei mineral incins si schimbat rar. Iti dai seama ce e in baia de ulei si la sorb?
  12. Voi face,acum m-am apucat de garnitura pcv din capac,ca de acolo si presiunea in motor,era si dezastru de zgura acolo,acum sa termin cu ea si sa vedem ce rezultate am dupa,momentan astept garnitura"3 zile lucratoare"si dupacea fac un video si il urc daca nu am rezultate,stima
  13. Ce-ar fi sa faci o inregistrare cu opcom, cam 2-3 minute, si sa urci aici fisierul?
  14. Ai programat ceasurile sa fie pentru cutie manuala? Canbus si variant config?
  15. Am mai pus acum testerul sa vad si am asta pe ceasuri...
  16. Partea cu clapeta m-am uitat la ea pare ok,nu spun becdin toate erorile daca le sterg ramane doar cea cu sonda,aia din ce vad e sonda de dedesupt,iara mai am observat ca daca pornesc Ac-ul sta perfect la relanti,si am vazut ca daca scot busonul de la ulei fluctueaza relantiulmai erau la easytronic 2 fire,albastru/galben,albastru/negru care se duc spre ecu,eu alea doar le-am izolat acolo,trebuiau trase undeva? Quote
  17. Ce parere ai de ultimele 3 erori? Le-ai sters pe toate? Care vin inapoi cu status PREZENT? Ai curatat clapeta de acceleratie sa fie bec sa poti linge de pe ea? Ai izolatia la cablaj intre ECU si clapeta, distrusa de idioti care infing ace in fire?
  18. Revin si eu cu alta problema...masina porneste ok dar are relantiul mare 1000 1100 si uneori fluctueaza,si la erori am asta,ce ar putea fi?stima
  19. Nu,cele 2 fire si plusul si maro le-am taiat(anulat)am codat sa nu mai vada cutie easytronicporneste e tot ok,iar firele alea 2 la opel astra h sunt albastru si verde,si se pot duce si lega exact in mufa bcm.stima
  20. 1.6 benzina-2005 Am rezolvat partea cu pornirea,am refacut firelel de la ecu easytronic,porneste daca ii dau plus direct pe electromotor..am un maro care se duce de pe caroserie la ecu easytronic,un rosu plus care vine din mufa bcm la easytronic si mai imi vin 2 fire de la ecu albastru/galben,albastru/negru
  21. Ce an si mai exact, ce tip motor. LE: la tine posibil sa fie asa: - pin 54 cu 61, ambele fir albastru - pin 56 cu 63, ambele fir alb. Firele de canbus le recunosti pentru ca sunt ori torsadate ori cablu separat gros. De altfel, daca ma uit cu ce e in poza de la Corsa C, sunt aceleasi pini.
  22. Ma poti ajuta si pe mine,am un Opel astra h 1.6 si vreau sa trec la manuala...si ma uit in mufa la ecu easytronic dar nu am alb,ma poti ajuta te rogstima
  23. thanks for your advice after all flashing device still working find someone to help me and we determinate where pin 6 and 14 (HSCAN) is not connected to relays and fuses and that is reason where I can't read my car ecu. Kind Regards P.S. Sorry for my bad english
  24. Probably fake pic and now fried due to firmware change. The best route you can go now: get yourself a v5 opcom board, on that one you have the best chance to get a genuine pic processor. Once you got it, head to mhhauto.com and someone can provide you with latest opcom software (not firmware, I really mean it, software and I really mean it, latest).
  25. Okay, first I say sorry for non complete information where I provide. Original fw on device been showed 1.95 (but you know that is fake - anyway) software where been delivered is showedVaux-com 120309a, probably with filled data base up to 2014 year cars. When I connect car with that device and try to put automatic vehicle identification and after that press gmlan can, just show me if car is on ignition on, engine off - no communication with ecm. If engine is on pop up error where device is not powered from car. If I go to read body-instrumental cluster opcom is connected and I have option to program, but only that I have. can't read any of fault codes (if I have any). I try to flash few different fw, and everytime that device pass interface test and show current fw version. Sorry for my bad english and if I waste your time. Upload some photos on my device.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...