Jump to content

sromulus2012

Membri
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

sromulus2012 last won the day on July 27

sromulus2012 had the most liked content!

About sromulus2012

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locație:
    Craiova
  • Mașină / Motor
    Tigra Twintop / Z18XE
  • An fabricație
    2006
  • Combustibil
    Benzină
  • Cod motor
    Z18XE
  • Cutie viteze
    Manuală
  • Jante/Roți
    17" alloy stock

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Eu am avut penta stars de 17”, cu 205/45 si le-am schimbat cu altele de 16” cu 205/50, ca ma zguduia prea rau la ce drumuri avem noi prin Craiova. Am gasit ceva, dar acest ghid dar fiind in germana, si alb negru, imi e greu sa inteleg la ce se refera si pe unde sunt facute pozele. De aici am reusit macar sa identific ca imi lipseau acele tampoane de cauciuc din hardtop. maegelamtwintop.pdf
  2. Si pe net se lauda cei de la Actronics ca le remanufactureaza bestial.. la un moment dat m-am uitat si eu pt. Simtec 71. Dupa cate sunt de aruncat la gunoi parca nu mai pare asa de trustworthy.
  3. Salutare, Adresez aceasta intrebare deoarece am vazut ca sunt ceva tutoriale si pentru Tigra B. Am avut ceva zgomote in compartiment, si de 2 mi-am dat seama de unde veneau, primul era datorita faptului ca lipseau acele 2 tampoane de cauciuc pe partea stanga unde se inchide clapa de la hardtop si celalalt sunet era un scartait care dispare cand dai cu silicon de chedere pe chederele hardtopului, singurul care a mai ramas este acest clampanit ca si cum ar fi niste plastice care bat unul peste altul, pare sa provina din zona platicelor acelora de sub luneta si am crezut initial ca este de l
  4. Scuze de intarziere, revin cu ceva update-uri, am fost la cineva cu tester si pana la urma sonda lambda 1 era dusa, am inlocuit-o cu alta de la delphy, o imbunatatire se simte, parca nu mai temura la relanti, inainte avea mici tremuraturi, dar trage la fel de slab si face aceeasi figura, pe la 3000 cand ii dau talpa se plafoneaza la 2700-2800 si apoi creste usor, pur si simplu nu se simte ca are cuplu. Restul senzorilor ii aratau pe tester ca sunt in parametrii, live data nu a integistrat, dar cred ca este urmatorul pas, sa il iau pe om cu mine si sa inregistreze ce se intampla cand are loc a
  5. Scuze de intarziere, am fost prins cu ceva la lucru si nu am mai avut timp sa ma ocup, daaar am identificat sursa scartaitului, cand am fost sa imi schimbe mecanicul suportii de la motor, si doar el stie cum a umblat, mi-a rupt un clips de la o conducta de lichid de frana (normal ca nu mi-a spus ca ce rost avea) care ducea spre abs, si acea conducta avand clipsul rupt statea fix pe suportul stanga motor, de aceea sunetul si crestea in intensitate cand acceleram, se transmiteau vibratiile motorului si toate miscarile prin suport catre acea teava, si am descoperit-o printr-un noroc, dupa ce am d
  6. Mersi mult ! Verific si dau reply, sper sa fie asta
  7. O sa verific semnalul acela sa vad daca sta intre 800-900mV. Mersi de hint ! Cat despre schimbat ambreiaj, am vazut pe YT niste clipuri care l-ar schimba (ce-i drept pe Corsa) fara sa dea jos jugul, si ar da jos doar carenajul din stanga, suspensia stanga, se poate asta si la Tigra B?
  8. Salut, Mai deranjez cu inca o problema. Am dus masina sa ii schimb kitul de distributie cum ti-am spus in postarea aceea, si printre altele a mai schimbat si flanse amortizor, bielete antiruliu si garnitura capac culbutori, suporti stanga, dreapta si fata, si am luat atunci si o curea de accesorii dar de rola de la intinzator alternator nu mi-a spus sa o schimb si pe accea. Acum, de cand am luat masina cand apas acceleratia se aude un scartait ca niste greieri care pare sa se auda de sub capota si sa se modifice cand accelerez, in mers, de pe loc nu se aude. L-am intrebat si pe mecanic si
  9. Sper sa ma insel, dar mai cautai fenomenul asta pe youtube si cred ca e ambreiajul pe duca si patineaza. Habar n-aveam ca asta poate fi cauza. Intr-a 3-a cu 60 am calcat podea si a urcat pana in 3 mii si apoi a scazut brusc, apoi iar a urcat, si intr-a patra aceeasi poveste. Asta sa fie problema ?
  10. Salut Liviu, am desfacut Lambda 1, nu pare sa fie infundat catalizatorul. Am schimbat si debitmetrul, l-am pus pe ce vechi la loc, nimic. Sonda lambda 1 imi arata valori de short fuel trim doar pe minus. O luai la o tura si se prezinta astfel, i-am dat blana a 3-a cum ai zis si urca pana in 3000, scade deodata la 2700-2800 si apoi prinde iar putere, parca e cutie automata :)) numai ca in loc sa schimbe la cat trebuie, la 3 mii scade 200-300 si apoi urca din nou si trece de 3 mii, parca prinde putere deodata. E ciudat, zau. Ai mai intalnit fenomenul?
  11. salut Liviu, Jur ca asteptam raspunsul tau cu sufletul la gura, am tot dat la refresh-uri :)). Mersi frumos. Ai dreptate, sunt Siemens ambele si cel vechi si cel nou, nu am incercat sa scot mufa, dar o sa incerc sa vad ce se intampla, daca e vreo schimbare. O sa dau maine jos Lambda de pe catalizator sa vad daca e infundat, si o sa incerc sa vad si faza cu viteza a 3-a si short term fuel trim. La partea high tech deja ma declar depasit. Crezi ca exista vreo sansa sa traga aer fals pe undeva, sau sa fie de la valva de purjare vapori parca sa zic ca n-am mai auzit-o sa tzacane in ultima
  12. Salutare, Am si eu o problema la tigra twintop, z18xe. Trage foarte greu, pedala la podea in a 1-a si a 2-a si abia ce trage, in a 3-a si a 4-a cand ajunge la 3000 scade turometrul instant. Ce am incercat : bujii noi-ngk, maf nou - tot bosch, clapeta acceleratie schimbata (asta pentru aveam si un 1550 si 1550 dtc la ea, dupa schimb s-a remediat), filtru benzina nou, distributie noua, si inainte si dupa face tot la fel. Si chiar nu stiu ce sa mai fac. Am fost la mecanic, a zic ca merge bine ..., dar stiu cum tragea masina inainte. Ce sa fie? Catalizator infundat, pompa pe duca sau se
  13. Pai stai ca eu am curatat-o cu spray de frana, nu am facut bine?
×
×
  • Create New...