Jump to content

liviu2004

Membri
  • Content Count

    814
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    128

liviu2004 last won the day on May 16

liviu2004 had the most liked content!

1 Follower

About liviu2004

  • Rank
    *****

Profile Information

  • Locație:
    NL
  • Interese
    Opel
  • Mașină / Motor
    Tigra B
  • An fabricație
    2005
  • Combustibil
    Benzină
  • Cod motor
    Z18XE
  • Cutie viteze
    Automată hidramată
  • Jante/Roți
    Irmscher Delta 17" / Hankook Evo V12 205/40R17

Recent Profile Visitors

5,101 profile views
  1. M-a chemat un amic să ne uităm la mașina asta, erori și simptome cunoscute de mulți ani pe forumuri. Dat la electromotor, câteodată se oprește brusc, câteodată pornește dar se oprește imediat, din astea. Ecu apoi nu răspunde la diagnoză, celelalte module bagă erori de CAN cu ecu. Se știu problemele, 3 mari și late: bobina, masă motor / ecu și electromotorul în sine. Lista cu erori: P0105-06 Manifold Absolute Pressure Sensor Circuit Open or Low Voltage P0120-05 Throttle / Pedal Position Sensor / Switch A Circuit High Input P0135-00 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (
  2. Canbus se pare tot nu merge si piesa centrala pare a fi tot bcm. Nu-s excluse si alte probleme de cablaj si apa in cutia bcm. Nu inteleg de ce nu masoara rezistenta canbus intre high si low 60 ohm cu bateria deconectata. Cu contact pus aproximativ 2.5V fiecare conductor la masa, daca nu au osciloscop. Ai pe forum si topic despre canbus la corsa c e aceeasi si la meriva a, ai citit?
  3. La corsa d da, as fi mers cu cutie automata hidramata. La tine ai doua belele: una cutia, cea mai proasta de la Opel, a doua ecu motor scufundac in apa. Ambele belele scumpe de rezolvat. Eu as vinde-o fara regrete. Cum e cu mentenanta, sa incepem cu ceva usor: - km masina - ultimul schimb de lichid la actuator cutie acum cat timp si cati km in urma?
  4. Sa puna un osciloscop pe vbus si sa vada cine zice ce si cand se strica jucaria, cine o face. canbus este un sistem relativ usor de diagnosticat, daca ai cu ce si daca stii cum lucreaza.
  5. Te-as ajuta cu mare placere, daca ai face tu treaba. Dar asa sa luam informatii sa le dam la un garaj incompetent, ca apoi tu sa scoti banii din buzunar sa platati factura, mi se pare o lovitura peste obraz pentru timpul meu liber si pentru banii tai. Sa se mai duca si astia cu garajele la o scoala, sa stea si ei pe net si pe youtube sa invete, mai trebuie si ei sa cheltuie timp si bani pe scule, nu numai sa pescuiasca informatii.
  6. Atat timp cat ai erori de canbus, ecu nu poate verifica imobilizatorul cu bcm si ipc. Minim iti trebuie un aparat de masura si sa stii sa-l folosesti, ideal un osciloscop si termini diagnoza in 10 minute. Daca ai venit aici sa iei informatii sa le dai la un garaj, pierdem vremea si tu si eu.
  7. Thanks for info. I think ST10F259 must be also programmed. But unsure if it will know about ls can I mean the coding for tpms.
  8. Some nice person has prepared this:
  9. Fa o poza pe ambele parti ale placii.
  10. Bun, acum stim ce model e. Iti recomand sa recuperezi cat mai mult din instalatie, furtune, etc. O sa arunc un ochi in tis.
  11. Cu firma asta nu am experienta, totul e sa nu fie blocat in soft sau stricata placa. Banui ca trebuie sa-l desfaci de tot, curatat, verificat. Suna interesant. Scheme cred ca gasim pe oem? Si este incalzire auxiliara doar dupa ce porneste motorul sau ca la webasto poate merge si independent?
  12. Ieri am mai rezolvat o Tigra B Z14XEP, aceeasi problema. Tipic, baterie slaba, folosit booster, ecu prajit. Alt ecu montat, codat, rezolvat si niste erori de BCM pentru ca era din UK. Inca o masina inapoi pe drumuri si nu la dezmembrari.
  13. Desi problema a fost la o Corsa D, e acelasi motor. Nici o eroare. Scanteie la bujii este cand controlez din tech2. La senzor rotatie motor, valori aleatorii intre 0 si 300 rpm. Am pus osciloscopul pe senzor si asta mi-a aparut. Si pentru ca am vazut pe youtube la ADS, mi-am dat seama din prima ca senzorul este defect. Acel impuls mic unde sunt lipsa 2 dinti, nu trebuie sa existe. ECU nu stie apoi exact unde este pozitia arborelui. Senzorul a fost schimbat o saptamana mai tarziu, cu un oem, si a pornit din prima. Asta a fost acum vreo 2 luni, nici o problema pana acum.
  14. A trebuit sa le schimb si eu la Tigra B, intradevar, usile sunt lungi si grele si apasa mult pe bolturi. Sunt destul de complicat de scos, dar nu imposibil.
×
×
  • Create New...