Jump to content
Corsa-C.ro

liviu2004

Membri
  • Content Count

    712
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    113

liviu2004 last won the day on July 31

liviu2004 had the most liked content!

1 Follower

About liviu2004

  • Rank
    *****

Profile Information

  • Locație:
    NL
  • Interese
    Opel
  • Mașină / Motor
    Tigra B
  • An fabricație
    2005
  • Combustibil
    Benzină
  • Cod motor
    Z18XE
  • Cutie viteze
    Automată hidramată
  • Jante/Roți
    Irmscher Delta 17" / Hankook Evo V12 205/40R17

Recent Profile Visitors

4,428 profile views
  1. Motorul x18xe s-a terminat in anul 2000. Probabil vorbim de z18xe. Probabil trebuie programare. Nu stiu ce poate opcom in cazul tau. Functia butoanelor nu o cunosc, ar trebui sa scrie in cartea masinii. Totusi parerea mea este ca maneta nu e din auto 2005. Cine stie din masina donoare ce inventii a vrut proprietarul.
  2. Aranjeaza teamviewer, da-mi un mesaj cu nr tau de whatsapp si poate aranjam ceva diseara. Fara tis nu te descurci. Bcm e sub stergatoare.
  3. Ca si variante ai pe undeva sub bord, langa bcm, ori in cutia de sigurante, dedesubt, e si acoperit, e si caldura, sta departe umezeala. Da sub bord langa bcm e ok, ca e modulul mic, ai si surub de masa aproape. De ce nu ai tis? Iti trebuie max win 7 x32 sau masina virtuala.
  4. Nu stiu unde o sa pui tu modulul, dar firele cred ca trebuie asa: conductor negru la masa, sunt destule suruburi pe caroserie unde sa legi conductor rosu la plus prin contact, zice el bine, pin 27, mufa X14 de la cutia BCM, pinul este alimentat din siguranta F24 de 5A. Cred ca ai TIS, te uiti la Body Systems Voltage Distribution Voltage Distribution -3 conductor alb, izolat cu varnis termocontractibil conductor verde la mufa X14 pin 10, conductor negru verde, este iesirea releului de semnalizare dreapta, K66R conductor albastru la mufa X14 pin 9, conductor negru a
  5. Salut, poti pune un scan aici dupa manual? Ca-s in curatenie si nu mai stiu pe unde o am eu. Sau poze dupa manual, cum iti vine mai usor.
  6. Interesant document, o sa ma pun pe el cu google translate, cand prind ceva timp.
  7. La un moment dat m-am plictisit sa mai fac poze la ele. Se pare ca nu le reusesc, cu toata masinaria lor de lipit fire de aluminiu.
  8. Eu de cand am pus jante de 17" si cauciucuri cu profil ingust, e ca in autobuz. Sincer nu-mi bat capul cu zgomotele, nu folosesc masina mult si cand o folosesc, o decapotez. Cred ca e boala lor, asa e caroseria, nu e rigida ca nu are cum.
  9. Corsa C este la fel cu Tigra B, doar caroseria deasupra e altfel. Ar fi bine sa existe si alte metode de scos cutia.
  10. Da jos cureaua de accesorii si invarte la mana de rola intinzatoare, compresor ac si alternator. Nu trebuie sa faca zgomote, uite aici un exemplu rau la rola:
  11. Salut, posibil să fie și ambreiajul, greu de zis doar citind mesaje pe forum. Încă ceva, acum nu sunt foarte sigur dacă la pedala 100% ecu stă în buclă închisă. Altă variantă este să te uiți la semnalul primei sonde de oxigen, cu o mașină ok, la pedală maximă, semnalul ar trebui să rămână bogat, adica ceva 800-900 mV, în zona asta. Atenție dacă se umblă la jugul motor când se schimbă ambreiaj, centrarea acestuia se face cu cadru de centrare Kent Moore. Sincer nu știu dacă are așa ceva cineva în Ro.
  12. Nu citesc mereu pe site, de altfel nu e multa activitate pe aici. Daca e siemens, atunci ar trebui sa fie ok. Desi siemens nu mai face nou de foarte mult timp. Poate ai nimerit new old stock. Daca era aer fals, la pedala maxima, nu mai conteaza, pentru ca clapeta e deschisa la maxim. Ce mai conteaza 1mm acolo aer fals? Plus ca ecu ar adauga benzina mai multa cand e aer fals. Lasa valva, nu are a face cu lipsa de putere (benzina in motor adica).
  13. Sal. Simplu. Stiu motorul asta ca pe propria manusa. Engine load nu ne intereseaza. Maf bosch pe z18xe? Niciodata. Original era siemens vdo acu e vdo. Ai incercat cu mufa scoasa? Deci, ca sa afli daca e pompa de benzina, desi nu e precis, baga blana, pedala la podea, viteza 3 si vezi ce face short term fuel trim. Daca o ia pe plus rau, ori nu ai presiune de benzina ori ai catalizator infundat. Poti scoate sonda lambda 1 si fa o inspectie vizuala cu lanterna. Daca vrei sa mergem high tech, scoate osciloscopul si hai sa vedem forma de curent a pompei si forma presiunii in cil
  14. Cu placere, de asta am cerut pozele, sa vada si ochiul meu programarile.
×
×
  • Create New...