Jump to content

TTT

Membri
  • Posts

    834
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    129

TTT last won the day on May 18 2021

TTT had the most liked content!

1 Follower

Profile Information

  • Locație:
    NL
  • Interese
    Opel
  • Mașină / Motor
    Tigra B
  • An fabricație
    2005
  • Combustibil
    Benzină
  • Cod motor
    Z18XE
  • Cutie viteze
    Automată hidramată
  • Jante/Roți
    Irmscher Delta 17" / Hankook Evo V12 205/40R17

Recent Profile Visitors

6,452 profile views
  1. TTT

    Probleme GID

    Nu mai stiu, s-au intamplat multe in ani. Vezi conectivitate, nu am vazut pana acum sa se strice vreo unitate radio sau display pe partea de canbus.
  2. TTT

    Probleme GID

    Probleme pe cele 2 fire de canbus, scurt, rupte, modul care vorbeste balarii pe cele 2 fire. Pe mid speed canbus pot fi ecran, radio, modul bluetooth si modul clima. Unitatile sunt din fabrica sau montate dupa?
  3. TTT

    Probleme GID

    As verifica mai intai daca sunt coduri de eroare in ambele unitati.
  4. Nu inteleg cand zici ca ai pus cutie de astra g dar cutia a ramas cea veche. Daca ai cutie manuala de astra g, are senzor pe ea. Daca ai carcasa de cutie easytronic si intern manuala de astra g, vezi daca poti sa dai o gaura pt senzor si sa o filetezi. Dar creaza span in cutie si e nasol.
  5. Mutat un fir de comanda, iti zic cand e gata conversia. Care e progresul pana acum?
  6. Opcom e de ajuns, can e simplu, alb la alb verde la verde in mufele de la easytronic, vezi ca sunt pereche torsadate. mai ai ceva de zapacit la releul pentru electromotor, da e simplu iti arat cand vine momentul. opcom e de ajuns. sonda pentru becurile de mers inapoi nu ai unde sa o bagi in cutie pentru ca nu e gaura.
  7. Cam vine iarna, ai montat ceva din incalzitor?
  8. Imposibil, am verificat sute. Ce vin e?
  9. Teoretic ar merge dar fa asa: vezi ce versiune de soft ai in ECU tau, mergi apoi la tis2web si bagi serie de sasiu de la cealalta masina, vezi ce versiune de soft este ultima. Daca se potrivesc, esti ok.
  10. Depinde de ce corsa c vorbim, dar in principiu e la fel. Firele can la fel, alb si verde.
  11. Doar pe o alta masina identica.
  12. La MTA da comanda MTA, cand nu are erori. Actuatorul se verifica in circuit si cu manometru pe iesire, si vazut daca face presiunea corecta. Nu ma intreba care este, ca nu stiu.
  13. Masa releului, din memorie, trece prin MTA si numai cand MTA e ok, atunci da la masa releului. E protectie. Probabil ai trecut peste.
  14. Nu cred ca are a face una cu alta. Tu nu ai probleme in mta, asta daca testele s-au facut cum am zis. Sincer, e foarte dificil sa explic ce trebuie facut, nu pot sa bag in 3 linii mii de ore de citit, invatat, vizualizat, etc.
  15. Ziceam sa verifici integritatea cablajului can, de la mufa ecu catre bcm, bineinteles, cu toate modulele conectate, mai putin ecu. v1.99 opcom e fake, chiar daca scrie v5 pe placa.
×
×
  • Create New...