Jump to content
Corsa-C.ro

mihaibr

Membri
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mihaibr last won the day on March 31 2016

mihaibr had the most liked content!

About mihaibr

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locație:
    Braila
  • Mașină / Motor
    1.3 CDTI
  • An fabricație
    2004
  • Combustibil
    Motorină
  • Cod motor
    Z13DT
  • Cutie viteze
    Manuală
  • Jante/Roți
    Alutec 14"

Recent Profile Visitors

726 profile views
  1. Pai e simplu, merg pe principiul "daca merge, o las asa"
  2. Nu se poate decoda dupa "cod piesa", trebuie desfacut, data memoria jos, citita cu un programator/cititor memorii, lipita la loc si scos codul cu acele calcule matematice Daca gasiti un electronist bun si ii aratati acest topic o sa se descurce
  3. Multumesc domnului lita vasile! Schema merge perfect si pe corsa
  4. Ieri am patit ceva ciudat, mergand s-a aprins masina cu cheita(si nu s-a mai stins) si masina a intrat in limp mode(cred) nu crestea mai mult de 3000, ajuns pe loc am ridicat capota(crezand ca vad furtunul dintre turbo si intercooler sarit/pocnit) si joja era ridicata cu vreo 6 cm. Mentionez ca nivelul uleiului verificat dupa ce a stat motorul 5 min la relanti era fix intre min si max. Am pus opcom si am gasit P0107. Dupa ce am patit asta, am plecat iar la drum si am pus opcom sa inregistreze parametrii, masina a functionat normal fara martori aprinsi. Atasez inregistrarea. corsasss.csv
  5. admisia fost full cu funingine. A fost curatata. Nu exista vreo diferenta. cum as putea verifica daca este intercoolerul crăpat? am sa fac azi o înregistrare a parametrilor cu opcop si o postez.
  6. Revin asupra topicului, am schimbat turbina, tot asa e, in sarcina maxim 145KPa la vreo 4400 ture.... la furtunul ala in forma de U tot apare ulei la conectarea dintre el si intercooler
  7. Salut, revin cu o problema. Cum scrie si in titlu, imi pierde ulei pe la senzorul de nivel, cel localizat in partea din spate a baii de ulei. A scos/schimbat cineva acest senzor? Trebuie data baia jos? Din cate am vazut are o siguranta, si dupa ce este scoasa, el nu iese....
  8. Acum vreo doua luni am facut test la injectoare pe retur si au fost ok Inca nu am ajuns la mecanic, sper maine sa ajung. Consuma groaznic de mult
  9. S-au verificat furtunele, is ok. Parametrii turbina in opcom, in idle 100 kPa si in vreo 4000 de ture urca la 135-140kPa. Furtunul care iese din intercooler se intareste cand turez.
  10. pe la îmbinarea dintre furtun si intercooler?
  11. nu mai pot edita din păcate si cotul din turbina e "transpirat"
  12. e ulei scurs dupa furtunul turbo->intercooler la imbinare unde este acea siguranta a furtunul
  13. Salut, am urmatoarea problema: cand accelerez si trec de 2000 de ture se aude dinspre motor un sunet(fâsâit), scoate o perdea de fum negru de nu sta nimeni in spatele meu si pierd foarte multa forta! M-am uitat la furtul care iese din turbina si se duce in intercooler, pare intreg. Cum se poate vedea daca acolo e problema? Sa pun pe cineva sa o tina turata in 3-4000 si eu sa vad daca da ceva aer pe acolo? Sau sa iau pe cineva cu opcom si sa se uite la valori live in timp ce eu o accelerez? Ar mai putea pierde presiune pe undeva?
  14. De unde l-ai luat? Am sunat la 3 magazine din braila, la toate am primit pretul de aproape 1000 lei
×
×
  • Create New...