Jump to content

catastefan

Moderatori
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

catastefan last won the day on October 26 2020

catastefan had the most liked content!

About catastefan

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locație:
    Galati
  • Interese
    PC, Automotive,
  • Mașină / Motor
    Corsa C
  • An fabricație
    2001
  • Combustibil
    Benzină
  • Cod motor
    Z12XE
  • Cutie viteze
    Manuală robotizată
  • Jante/Roți
    R14

Contact Methods

  • Yahoo
    catalin_vargolici
  • Skype
    catalin_sabin

Recent Profile Visitors

1,182 profile views
  1. Ai doua variante. Varianta usoara e sa pui calculatorul cutiei tale Z18XER Varianta 2 depinde de daca ambele masini...a ta si donatoarea sunt halfCAN sau fullCAN Daca ambele sunt identice merge sa resoftezi calculatorul cutiei cu TECH2 sau MDI
  2. Da....acolo e partea mecanica si calcultorul cutiei.... Scoate ambele mufe si vezi sa nu ai vreun pin indoit...sa nu ai apa....pinii de pe actuator ii vezi cu o oglinda
  3. Clutch Slip e un parametru dinamic deci logic vorbind trebuie urmarit in mers....de dorit ar fi sa faci o mica inregistrare a parametrilor cutiei si sa pui fisierul aici
  4. Clutch slip foarte mare...patineaza ambreiajul...
  5. In primul rand verifica daca nu a intrat apa in mufele calculatorului cutiei Daca pe ABS senzorii dau valori corecte este posibil ca ambreiajul sa patineze...
  6. Pe langa actuatorul ambreiaj si motorasele par sa aiba probleme
  7. Ramai cu piciorul pe frana dupa ce iti cere sa pornesti motorul pentru a invata sincroanele? Frana de mana este trasa?
  8. Daca (.... spre sigur ) a schimbat si pinioanele axelor cu came sigur de acolo e problema...
  9. Se repara daca e din CIM.... Pentru inceput se face cu Tech2 sau MDI o calibrare senzor unghi volan
  10. Porneste-o in ``fals`` din releu....cand cere pornire pentru a face sincroanele
  11. Conteaza in primul rand daca Vectra ta este fullCAN sau HalfCAN.... Ce radio si ce display ai?
×
×
  • Create New...