Jump to content

FR023N

Membri
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FR023N last won the day on November 30 2020

FR023N had the most liked content!

Profile Information

  • Locație:
    Târgoviște
  • Mașină / Motor
    Corsa C 1.2
  • An fabricație
    2001
  • Combustibil
    Benzină
  • Cod motor
    Z12XEP
  • Cutie viteze
    Manuală robotizată

FR023N's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. Salutare... Azi am deschiolat masina din nou... Si ce sa crezi.. a iesit cilindrul extrem de ușor.. L-am remontat cu o *scula facuta-n casa* Si anume o seringa cu un colier si o bucata de furtun Precizez de la capul locului ca ai nevoie de forta sa impingi seringa aia.. la mine au fost 3 oameni : Unul tinea de motoras si de furtun sa fie la fix in gaura,al doilea tinea seringa, iar eu impingeam de tija de la seringa. REZULTATUL? Un succes ! revenim la masina: Ridica pe cric, demontat iara, montat cilindru cu ajutorul seringii, pus pe masina, aerisit ambreiaj cu pompa de la lidl fara Opcom, aerisit din nou cu opcom si pompa , iar apoi dat iarasi aerisire OPCOM, DAR! Cu circuitul inchis si dat skip la pasii cu desfa aerisitorul , inchide aerisitorul. A inceput sa isi faca pasii toate bune si frumoase . Pe urma am facut touchpoint adaptation de 2 ori sa fim siguri si am reinvatat vitezele.. rezultatul ? Exemplar .. Masina merge si mai bine decat inainte si cupleaza mult mai bine/repede.. parca nu mai patinează deloc,deloc... Inainte avea un delay pana pleca de pe loc. O sa las aici si un clip cu pasii pentru cilindru si inca un clip pentru schimbare carbuni .. singura problema legata de clipuri , sunt in limba rusa ! Dar poate ajuta si pe altii . O sa atasez si o poza cu scula facuta pentru cilindru . Cat despre tine Liviu, iti mulțumesc din tot sufletul , mai rar asa om sa ajute . Daca ai drum pe la Târgoviște, mi-ar placea sa-ti fac cinste cu un suc cu hamei ! Testare/Remontare cilindru : Montare carbuni si demontare motoras: https://youtu.be/ylsloItbi3k
  2. Cred ca am gasit sursa problemei... Cilindrul ala de il actioneaza actuatorul de la ambreiaj , nu mai e infipt cu acea tija/nuca... Practic,daca desfac suruburile nu ramane agatat de tija.. cum il pot impinge inapoi? E un sistem asemanator cu cel al oglinzilor .. ceva idei ? De asta nu am putut nici sa aerisesc manual... si masina la schimbarea din N in R sau A , smucea respectiv oprea motorul... Practic motorasul se invarte dar ambreiajul nu decupleaza...
  3. Pompa de la lidl, am.. la aia chiar nu m-am gandit .. e la tara , o sa dau cel mai probabil pe luni o fuga sa o iau Cat despre opcum.. as cumpara cu mare drag , dar nu stiu care e clona china sau ce versiune e buna... Asta spre exemplu e bun ? https://www.olx.ro/oferta/tester-diagnoza-auto-opel-opcom-ultima-versiune-1-99-op-com-IDe8YOK.html Sper sa nu se considere reclama
  4. Am revenit Am pus motorasul inapoi dupa ce l-am curatat asa cum ai spus , carbuni noi tot montat la loc, completat cu lichid. Incercat sa aerisesc *manual* (pus furtun in lichid , eu completat sub capota, alt cineva in masina schimband din A in R si tot asa...) Degeaba , nu reusesc sa scot tot aerul ... Baiatul cu Opcomul din zona mea , momentan e plecat vreo 5 zile .. Nu am nici OPCOM,nici pompa de 2 bari.. masina sta parcata .. personal imi vine sa ii dau foc ! Asa cum e ea , daca dau sa schimb in A , se simte ca schimba dar parca nu decupleaza ambreiajul in timpul asta si da sa plece..(Frana calcata la maxim) Daca dau sa schimb in R, smuceste si opreste motorul ... partea mai amuzanta e ca nu am nici o eroare , nu am nici blestematul ala de F in bord. Pun toata vina pe ambreiajul neaerisit Orice idee/sugestie e binevenita
  5. Din ce am mai citit pe forum am inteles ca nu esti din tara.. asa ca nu prea are rost . O sa caut zilele astea prin oras sa vad ce si cum . Totusi , apreciez ajutorul si bunavointa de a ma ajuta ! Si iti mulțumesc pentru sustinere !
  6. Salut , azi mi-am facut timp sa deschiolez masina.. am ajuns pana la urma sa il dau jos , l-am dat . Aparent in 19.12.2018 au mai fost schimbati cand a fost la tatăl meu mașina si a mai avut probleme cu ea (Data asta am gasit-o scrisa pe plasticul de la carbuni,iar clemele alea doua negre de plastic se vad a fi rupte si relipite) Mai departe din ce am vazut , carbunii sunt prinsi de un arc si doua cleme.. Intrebarea mea e : unde gasesc carbuni la fel sau asemanatori ? De preferat in Târgoviște daca nu online . Doi la mana, ce dimensiuni au? Atasez poze Edit : am desfacut si unul din carbuni , pun poza si cu el
  7. Salutare ! Am revenit cu o poza si cu eroarea pe interfata . cod de eroare p1607 . Banuiala mea cu motorasul de la ambreiaj incepe sa se adevereasca . Acum sa vedem cum ma cheama astia la munca sa imi fac timp sa desfac motorasul imi cer mii de scuze ca am revenit asa târziu , dar azi de ziua mea am alergat mai mult decat toata saptamana...
  8. Revin cu update: Am gasit pe cineva care ma poate ajuta duminica cu o interfata opcom . O sa revin cu erorile . Daca as cumpara sh motorașul acela de la ambreiaj , dupa accea cum as putea sa aerisesc ok având in vedere ca nu am o pompa de 2 bar ?
  9. Salut, Detin o corsa c 1.2 easytronic . Probleme au fost, s-a gasit si rezolvare tot pe diferite forumuri (inclusiv aici, reparatiile fiind facute de mine la tara) Pe aceasta cale doresc sa multumesc tururor , pentru timpul acordat si micile tips & tricks Acum insa.. am o problema cat China.. am ramas cu masina in drum , nu a mai vrut sa cupleze , (F in bord) Cu chiu cu vai am adus-o acasa ...., incercand sa o mut, dintr-o parcare in alta cand am cuplat treapta R , a cuplat treapta dar parca a cuplat asa in trepte , nu dintr-o data cum e normal . Dupa ce a cuplat sau auzit doua clickaituri si nu a vrut sa plece de pe loc , cand am accelerat , am simtit cum a eliberat ambreiajul dintr-o data , a smucit si s-a oprit si motor si tot. De pornit porneste doar daca deblochez ambreiajul manual ca sa pot schimba pe N Precizez ca anul trecut pe vremea asta au fost schimbate urmatoarele : -lichid easytronic -kit ambreiaj + rulment + lichid cutie Problema tind sa cred ca e de la motorasul de la ambreiaj (care o fi ala, desi tind sa cred ca e cel cu surubul ala care se roteste pentru a debloca ambreiajul) Ca si "figuri"daca le pot numi asa inainte de a ma lasa in drum: La plecarea de pe loc , parca uneori ambreiajul patina, Uneori la cuplarea/schimbarea treptelor de viteza se facea cam brusc (dadea oarecum in nas / smucea) Precizez ca sunt din Târgoviște , daca stiti pe cineva care ma poate ajuta sau ce as putea sa fac , as fi recunoscător ! Partea nasoala e ca nu am nici OPCOM Erori citite cu metoda pedalelor : P1700 ( din cate stiu eroarea e una generala si porneste acel martor masinuta cu cheita) Mulțumesc anticipat !
×
×
  • Create New...