
FR023N
Membri-
Content Count
9 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
FR023N last won the day on November 30 2020
FR023N had the most liked content!
About FR023N
-
Rank
*
Profile Information
-
Locație:
Târgoviște
-
Mașină / Motor
Corsa C 1.2
-
An fabricație
2001
-
Combustibil
Benzină
-
Cod motor
Z12XEP
-
Cutie viteze
Manuală robotizată
-
liviu2004 reacted to a post in a topic: Probleme cutie Easytronic
-
Salutare... Azi am deschiolat masina din nou... Si ce sa crezi.. a iesit cilindrul extrem de ușor.. L-am remontat cu o *scula facuta-n casa* Si anume o seringa cu un colier si o bucata de furtun Precizez de la capul locului ca ai nevoie de forta sa impingi seringa aia.. la mine au fost 3 oameni : Unul tinea de motoras si de furtun sa fie la fix in gaura,al doilea tinea seringa, iar eu impingeam de tija de la seringa. REZULTATUL? Un succes ! revenim la masina: Ridica pe cric, demontat iara, montat cilindru cu ajutorul seringii, pus pe masina, aeris
-
Cred ca am gasit sursa problemei... Cilindrul ala de il actioneaza actuatorul de la ambreiaj , nu mai e infipt cu acea tija/nuca... Practic,daca desfac suruburile nu ramane agatat de tija.. cum il pot impinge inapoi? E un sistem asemanator cu cel al oglinzilor .. ceva idei ? De asta nu am putut nici sa aerisesc manual... si masina la schimbarea din N in R sau A , smucea respectiv oprea motorul... Practic motorasul se invarte dar ambreiajul nu decupleaza...
-
Pompa de la lidl, am.. la aia chiar nu m-am gandit .. e la tara , o sa dau cel mai probabil pe luni o fuga sa o iau Cat despre opcum.. as cumpara cu mare drag , dar nu stiu care e clona china sau ce versiune e buna... Asta spre exemplu e bun ? https://www.olx.ro/oferta/tester-diagnoza-auto-opel-opcom-ultima-versiune-1-99-op-com-IDe8YOK.html Sper sa nu se considere reclama
-
Am revenit Am pus motorasul inapoi dupa ce l-am curatat asa cum ai spus , carbuni noi tot montat la loc, completat cu lichid. Incercat sa aerisesc *manual* (pus furtun in lichid , eu completat sub capota, alt cineva in masina schimband din A in R si tot asa...) Degeaba , nu reusesc sa scot tot aerul ... Baiatul cu Opcomul din zona mea , momentan e plecat vreo 5 zile .. Nu am nici OPCOM,nici pompa de 2 bari.. masina sta parcata .. personal imi vine sa ii dau foc ! Asa cum e ea , daca dau sa schimb in A , se simte ca schimba dar parca nu decupleaza ambreiajul in timpul ast
-
Din ce am mai citit pe forum am inteles ca nu esti din tara.. asa ca nu prea are rost . O sa caut zilele astea prin oras sa vad ce si cum . Totusi , apreciez ajutorul si bunavointa de a ma ajuta ! Si iti mulțumesc pentru sustinere !
-
Salut , azi mi-am facut timp sa deschiolez masina.. am ajuns pana la urma sa il dau jos , l-am dat . Aparent in 19.12.2018 au mai fost schimbati cand a fost la tatăl meu mașina si a mai avut probleme cu ea (Data asta am gasit-o scrisa pe plasticul de la carbuni,iar clemele alea doua negre de plastic se vad a fi rupte si relipite) Mai departe din ce am vazut , carbunii sunt prinsi de un arc si doua cleme.. Intrebarea mea e : unde gasesc carbuni la fel sau asemanatori ? De preferat in Târgoviște daca nu online . Doi la mana, ce dimensiuni au? Atasez poze Edi
-
Salutare ! Am revenit cu o poza si cu eroarea pe interfata . cod de eroare p1607 . Banuiala mea cu motorasul de la ambreiaj incepe sa se adevereasca . Acum sa vedem cum ma cheama astia la munca sa imi fac timp sa desfac motorasul imi cer mii de scuze ca am revenit asa târziu , dar azi de ziua mea am alergat mai mult decat toata saptamana...
-
Revin cu update: Am gasit pe cineva care ma poate ajuta duminica cu o interfata opcom . O sa revin cu erorile . Daca as cumpara sh motorașul acela de la ambreiaj , dupa accea cum as putea sa aerisesc ok având in vedere ca nu am o pompa de 2 bar ?
-
FR023N joined the community
-
Salut, Detin o corsa c 1.2 easytronic . Probleme au fost, s-a gasit si rezolvare tot pe diferite forumuri (inclusiv aici, reparatiile fiind facute de mine la tara) Pe aceasta cale doresc sa multumesc tururor , pentru timpul acordat si micile tips & tricks Acum insa.. am o problema cat China.. am ramas cu masina in drum , nu a mai vrut sa cupleze , (F in bord) Cu chiu cu vai am adus-o acasa ...., incercand sa o mut, dintr-o parcare in alta cand am cuplat treapta R , a cuplat treapta dar parca a cuplat asa in trepte , nu dintr-o data cum e normal . Dupa ce a cuplat sau a