Jump to content
Corsa-C.ro
liviu2004

Punte spate cu discuri

Recommended Posts

Conversia implică câțiva pași. Prima dată trebuie găsită o punte cu discuri, numai Corsa C cu motoare de 1.8 au fost dotate cu discuri pe spate. Altă variantă este sa se schimbe tot de la puntea existentă, numai pentru 1.4, cred că și la 1.7 diesel și cele cu pachet drumuri grele, însemnând:
- fuzetă cu abs, cod GM 9196296 și GM 9196295

post-5-0-49539800-1397584021_thumb.jpg

- kit reparație cu rulment, piuliță și capac protecție praf, cod GM 9196298, 2 bucăți

post-5-0-34532200-1397584134_thumb.jpg

- generator impulsuri punte spate abs, cod GM 9156203, 2 bucăți

post-5-0-08767500-1397584203_thumb.jpg

- apărătoare discuri punte spate, cod GM 9156910, 2 bucăți

post-5-0-29578200-1397584354_thumb.jpg

- suport furtun frână către etrier, vine montat pe apărătoare discuri spate, cod GM 9191261, 2 bucăți

post-5-0-91891300-1397584463_thumb.jpg

- șurub hexagonal, M8, pentru suport furtun frână etrier, cod GM 11102001, 2 bucăți
- suport plastic pentru cablaj abs, cod GM 9191642, 2 bucăți

post-5-0-44680700-1397584586_thumb.jpg

- clemă fixare furtun frână etrier, cod GM 90498320, 2 bucăți

post-5-0-05369500-1397584689_thumb.jpg

- suport plastic pentru cablaj abs, vine fixat pe furtunul frână etrier, cod GM 90374504, 2 bucăți

post-5-0-40591100-1397584789_thumb.jpg

- etrier dreapta, cod GM 9200128, mai sunt și cele vopsite roșu, cu cod separat dar nu îl am acum
- etrier stânga, cod GM 9200127

post-5-0-25046600-1397584930_thumb.jpg

- flanșă etrier dreapta, cod GM 9200130
- flanșă etrier stânga, cod GM 9200129

post-5-0-57153600-1397585034_thumb.jpg

- set plăcuțe frână, cod GM 9200132

post-5-0-98829500-1397585096_thumb.jpg

- set discuri frână 240x10, cod GM 9196592

post-5-0-63168500-1397585159_thumb.jpg

- șurub prindere disc, cod GM 11093893, 2 bucăți
- suport cablu frână de mână, partea stângă, cod GM 13129996
- suport cablu frână de mână, partea dreaptă, cod GM 13138604
- cablu frână de mână, stânga, 1426/756+307 mm, cod GM 13138929
- cablu frână de mână dreapta, 1143/307 mm, cod GM 13138930
- furtun frână etrier, cod GM 9191264, 2 bucăți
- vaselină, 3G, cod GM 9163321
- pastă blocare, 50 ml, cod GM 90542117
- șurub fuzetă - punte, cod GM 24400619, 8 bucăți
- șurub flanșă etrier către fuzetă, cod GM 93175488, 4 bucăți
- șurub prindere suporți cabluri frână de mână, pentru partea dreaptă și stânga, cod GM 11102031, 4 bucăți
- țeavă frână pentru sistemul de etrier până la caroserie, nu se găsește cu cod GM, doar 93171004, țeavă 4.75mm la 10 metri și cuple cod GM 90576008, 4 bucăți.
Ei bine, prețul total e unul ca să zic așa, măricel. Cel mai rentabil e o punte completă de la dezmembrări, cum am făcut și eu, deși am luat destule din lista de mai sus. Atenție că la motoare 1.2 în jos sunt alte amortizoare, cu șurub mic la punte, se schimbă și amortizoarele.
Al doilea pas ar fi înlocuirea pompei de frână și servo, am luat una de Tigra B pentru ABS și discuri spate. Se lucrează conform TIS, mai ales la cupluri strângere și la reglajul înălțimii la punte (bucșele punții).
Acum să lăsăm pozele să vorbească:

 

post-5-0-66863000-1397586368_thumb.jpgpost-5-0-61654400-1397586390_thumb.jpgpost-5-0-18947500-1397586408_thumb.jpgpost-5-0-94849600-1397586449_thumb.jpgpost-5-0-45349400-1397586469_thumb.jpgpost-5-0-43144700-1397586541_thumb.jpgpost-5-0-23296500-1397586564_thumb.jpgpost-5-0-85734500-1397586604_thumb.jpgpost-5-0-47455900-1397586654_thumb.jpgpost-5-0-69307600-1397586706_thumb.jpgpost-5-0-01647200-1397586754_thumb.jpgpost-5-0-45845300-1397586821_thumb.jpgpost-5-0-26504700-1397586888_thumb.jpgpost-5-0-24342400-1397586938_thumb.jpgpost-5-0-16379700-1397586980_thumb.jpgpost-5-0-84950300-1397587019_thumb.jpgpost-5-0-57127700-1397587086_thumb.jpgpost-5-0-87588500-1397587150_thumb.jpgpost-5-0-23811800-1397587213_thumb.jpgpost-5-0-32534100-1397587276_thumb.jpgpost-5-0-11326300-1397587326_thumb.jpgpost-5-0-35502500-1397587372_thumb.jpgpost-5-0-28063100-1397587411_thumb.jpgpost-5-0-94379900-1397587452_thumb.jpgpost-5-0-52617400-1397587512_thumb.jpgpost-5-0-70500500-1397587657_thumb.jpgpost-5-0-29410800-1397587674_thumb.jpgpost-5-0-17961100-1397587690_thumb.jpgpost-5-0-47085400-1397587703_thumb.jpgpost-5-0-94295100-1397587720_thumb.jpgpost-5-0-07501700-1397587740_thumb.jpgpost-5-0-29026200-1397587756_thumb.jpgpost-5-0-05751600-1397587771_thumb.jpgpost-5-0-19493800-1397587785_thumb.jpgpost-5-0-90687400-1397587802_thumb.jpgpost-5-0-51805600-1397587818_thumb.jpgpost-5-0-21021200-1397587834_thumb.jpgpost-5-0-07520800-1397587850_thumb.jpgpost-5-0-96278900-1397587864_thumb.jpgpost-5-0-91930900-1397587878_thumb.jpgpost-5-0-58576700-1397587892_thumb.jpgpost-5-0-84036100-1397587906_thumb.jpgpost-5-0-26687300-1397587920_thumb.jpgpost-5-0-30061100-1397587936_thumb.jpgpost-5-0-84851300-1397587950_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hello everyone,
 
In case it can be useful to the community, to say that the adaptation of the rear disc brakes on a Corsa-C Z13DT has turned out to be simple.
The rear bump of the car is compatible with the disc brake system.
 
In my case, I have needed the following pieces (everything comes from a Tigra-B with ABS 8.0):
- Brake calipers, brake discs (240mm) and brake pads.
- Protectors of the disc brakes.
- Supports of the brake calipers.
- Full handbrake cord and seats for the handbrake ends.
- New matches (racors).
 
Maybe I will change brake pipes.
 
Some images:
 
39074339675_01b6149227_b.jpg
 
39074340085_dc8b7a0a46_b.jpg

Greetings from Spain,
Dario

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×