Jump to content

Problema garnitura capac culbutori Z17DTH


Vita_Fresh
 Share

Recommended Posts

Salutare tuturor!

Scriu aici pentru ca incep sa raman fara solutii,poate e cineva in masura sa ma ajute.

Problema e urmatoarea si anume sunt la a 3 garnitura de capac si pentru a 3-a oara imi da ulei pe la ea.Am pus after-market de la cel mai ieftin la cel mai scump,urmeaza originala,daca si cu aia tot scapa chiar nu stiu ce sa ii fac.

Din ce am mai citit pe net,unii zic ca ar fi fitrul epurator din capac infundata si atunci face presiune mare in carter(desi nu am vazut mare lucru la acest filtru decat membrana aceea care la mine pare intreaga si ca ar lucra),ba ca injectoarele scapa prea multa presiune pe retur si de acolo presiune mare si da pe afara...va zic din ce am citit si eu la altii...

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

 

Link to comment
Share on other sites

Nu vad legatura cu injectoarele, doar nu baga motorina in carter. Chiar si asa.

Treaba cu presiunea e plauzibila.

Poze?

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat in TIS, numai garnitura noua nu e suficienta. Se mai pune si silicon in anumite locuri!

Link to comment
Share on other sites

Salutare!Am pus si silicon la ultima si tot degeaba... A si ''sugrumat'' garnitura aia de zici ca sta sa iasa..

Am facut niste poze,nu stiu cat sunt de concludente. Pe partea din spate da mai mult ajunge pana pe scut si jos pe pamant.

61575193-f73e-48b0-ab57-55c199e9d472.jpg

6a797648-f4b2-47fa-9023-55eb94ccb4fe.jpg

ee8b69c8-8dae-4f62-8995-436bea494dd8.jpg

e24b0da6-60a2-4a8d-b341-9b3812328d35.jpg

c3c23a79-ee69-4043-ac44-dd8e6922d267.jpg

Link to comment
Share on other sites

In tis parca zicea ca se strang suruburile cu vreo 9Nm. Daca au fost stranse atat de tare incat se indoaie garnitura intre 2 suruburi, sau este impinsa afara, nu e de mirare ca scapa ulei.

Ce-ar fi o treaba cu garnitura originala, pagini tiparite din tis pentru procedura, silicon victor reinz renzosil pus numai unde zice cartea, cheie dinamometrica si facuta treaba ca la carte cu rabdare? Plus ca se mai inlocuiesc niste garnituri am vazut. Neaparat citeste tis.

Eu asa am facut, la z18xe si nu am pic de ulei pe motor si nici sub motor. Oxideaza aluminiul pe baie de curat ce e.

Edited by liviu2004
Link to comment
Share on other sites

A fost stransa la cuplu,dilatarea asta a survenit dupa ceva timp. Banui si calitatea AM a garniturii,o sa incerc si cu OEM si cu documentatia din TIS si revin cu rezultatul. Sa se fi lungit si suruburile de strangere?

Tre sa caut intre timp si galeria de admisie ca au ''murit'' clapetii sa zic asa.Sunt blocati,nu cred sa aiba vreo legatura cu garnitura,dar daca tot umblu pe acolo sa o schimb.

Link to comment
Share on other sites

Nu, acele suruburi nu se pot lungi. Ele sunt de fier iar chiulasa aluminiu. Ar fi rupt filetul inainte sa se lungeasca firele. 9Nm este aproape nimic, faci cu un deget, nu glumesc.

E buna si o inspectie vizuala atenta la suprafata capacului si a chiulasei, eventual cu ajutorul unei rigle drepte. 
 

Rabdarea este esentiala.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salutare! Revin cu ceva noutati. 
Se pare ca am descoperit cauza si anume sufla injectorul 4 si avea un inceput si 2-ul. S-au schimbat toate cele 4 injectoare,galerie admisie cu tot cu clapeti,garnituri curatat tot ce tine de admisie si sper sa nu mai fie probleme pe viitor. 
 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...